صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: درباره ما1403/01/29ورود به سیستم
کد خبر: 3تاریخ انتشار خبر: 25/10/1398 - 17:12تعداد بازدید: 1731

درباره ما


با توسعه ي چشمگير فروش تلفن هاي همراه در بازار ايران، نياز به شرکت هاي توزيع کننده اين محصول و همچنين  ارائه دهنده خدمات پس از فروش که متعهدانه درجهت رضايتمندي مصرف کنندگان نهايي بکوشند بيش از پيش  احساس مي شود.
امروزه کيفيت استاندارد کالا به عنوان حقوق مشتري و از مهمترين وظايف شرکت هاي ارائه دهنده کالا محسوب مي گردد و ارائه خدمات پس از فروش در قالب استانداردهاي هر بازار ضامن حفظ اين کيفيت براي مشتريان نهايي مي باشد.

 شرکت اسپينانس تجارت نيکان (نيکان سرويس) با سياست به کارگيري افراد با سابقه و مجرب در تمام بخشها در صدد است تا ضمن ايجاد بستري مناسب براي توزيع آسان و يکپارچه محصولات تحت ضمانت خود بهترين خدمات پس از فروش را براي مصرف کنندگان نهايي خود مهيا نمايد. .
ما نهايت تلاش خود را به کار ميگيريم تا ارائه خدمات برتر براي تمام مشترياني که از کالاهاي تحت ضمانت نيکان سرويس استفاده مي نمايند در اقصي نقاط ايران صورت پذيرد..
کليه محصولاتي که توسط ما و تحت ضمانت نيکان سرويس توزيع مي گردند يقينا تنها از مبادي رسمي کشور وبا اخذ کليه مجوزها از سازمان ها و ارگان هاي ذيصلاح وارد کشور شده است..

ما در شرکت اسپيناس تجارت نيکان  جهت جلب رضايت خاطر مشتريانمان  راه سختي را پيش رو داريم و رسيدن به اين جايگاه والا و برتر در بازار ايران با تلاش ما و پشتيباني شما مشتريان عزيز ميسر خواهد شد.

ما به نيروي شگفت انگيز مديرانمان در اين سرزمين ايمان داريم . 




نام:


آدرس پست الکترونیکی:


نظر: *
 

کد امنیتی جدید



   
Powered By Sorooshan Co